Som Customer Caretaker blir du den som kunder vänder sig till om de vill ha hjälp med något. Du blir också den som fortlöpande kontaktar kunder och ser till så att de är nöjda. Vill du veta mer? Ansök nedan!
uSecurity grundades 2015 och har alltid haft som mål att skapa ett tryggare och säkrare samhälle med enkla och smarta tjänster inom vardagssäkerhet. Idag har vi ungefär 20.000 kunder i Sverige och är under ständig expantion.

Vi hjälper kunder att skydda sig från den allt ökande bedrägerirelaterade brottsligheten i Sverige. Då varken polis eller åklagare har haft möjlighet att stoppa de eskalerande bedrägerierna erbjuder vi bland annat säkerhetstjänster mot ID-kapningar, kortbedrägerier, bluffakturor och även larmtjänster och nyckelskydd. Vi finns för att skydda din identitet och dina tillgångar. Vi finns för dig.

uSecuritys personal har mångårig erfarenhet av säkerhetsbranschen, men även av jobb på bank och inkassobolag. Med vår breda kompetens har vi de bästa förutsättningarna att kunna hjälpa drabbade och på så sätt göra skillnad i det brottsförebyggande samhällsklimatet. Tveka inte att höra av dig om du har frågor eller vill veta mer om oss.

Sedan 2017 deltar uSecurity i Arbetsförmedlingens satsningar att få personer i utanförskap in i arbetslivet. Om du vill veta mer om våra satsningar på de i utanförskap är du välkommen att kontakta oss.

 

Krav

  • Gymnasieutbildning eller motsvarande

  • Flytande svenska i tal och skrift

  • Övergripande engelska i tal och skrift

 

Meriterande

  • Tidigare erfarenhet av försäljning eller kundtjänst

  • Flytande engelska i tal och skrift

 

ANSÖK

*

*

*

     Vi kontaktar dig inom 24 timmar!